Aktiviteter 

Debat 

Kommune 

Erhverv & Foreninger 

Om Dragør 

Links 

Tv / Internet / IP telefoni

// Forside / Debat / Tv / Internet / IP telefoni

Emneoversigt Tilføj indlæg 

Brugerafstemning

Indlæg fra d. 25.11.09 00:06
skrevet af Dragør Antenne- & Kabelnet

Dragør Antenne & Kabelnet afholder brugerafstemningen fra onsdag den 25. november til og med fredag den 4. december 2009.
Afstemningen er forbeholdt foreningens medlemmer.
Afstemningen afholdes på www.dragørinfo.dk/antenne

Brugerafstemning

Indlæg fra d. 29.11.09 10:13
skrevet af Carl Jørgensen

Hvor længe kan jeg se alle kanalerne digitalt som sendes p.t. uden at skal betale mere end på nuværende tidspunkt.
Jeg har hørt at Stofa, efter en kort prøveperiode, vil sende de fleste kanaler ud i analog, hvorefter forbrugerne, ved køb af box og kort, , igen kan modtage signalet digitalt.
Hvis ovennævnte opfattelse er rigtigt, vil jeg kalde det noget grimt, som man ikke kan være bekendt at offentliggøre.

Brugerafstemning

Indlæg fra d. 29.11.09 10:33

Jeg ved ikke hvor du har hørt den påstand, men vedkommende har i hvert fald misforstået alt - hvis jeg har forstået dit spørgsmål korrekt. Jeg har ingen anelse om hvorfra vedkommende har fået det med 'efter en kort prøveperiode' fra.
Hele den omlægning som blev lavet pr. 1. november var for at medlemmerne kan modtage digitale versioner på de samme programmer som sendes analogt, og der er absolut ikke tale om nogen prøveperiode.
Mvh Knud

Brugerafstemning

Indlæg fra d. 02.12.09 19:41
skrevet af Nené Lapain

Jeg har modtaget brev fra mit boligselskab om, at Stofa fremover vil opkræve os direkte, og ikke over huslejen som hidtil.

Man vil opkræve betaling for 3 måneder ad gangen forud !!!!!

Hvad berettiger Stofa til dette ? Og skulle man ikke give lidt mere tydelig og klar besked. Ældre pensionister m.m. har måske ikke lige denne mulighed, og slet ikke med kort varsel, men der er ikke udsendt datoer for denne nye aftale endnu.

Brugerafstemning

Indlæg fra d. 02.12.09 21:05

Det her spørgsmål var det vel egentlig boligselskabet som skulle besvare...
Men Stofa har faktisk altid opkrævet forud med 3 eller 6 måneder ad gangen. Det er så bare dit boligselskab som har fordelt det månedsvist over huslejen.
Opkrævningen sker normalt i de 'skæve' kvartalsmåneder, februar, maj, august og november.
Der står formentlig i brevet hvornår aftalen træder i kraft, og hvis det er pr. 1. januar, så vil opkrævningen nok komme i februar måned. Men det er, som sagt, kun dit boligselskab som ved hvornår aftalen træder i kraft.

Brugerafstemning

Indlæg fra d. 02.12.09 21:56
skrevet af Nené Lapain

Tak for svaret. Det var ikke lige til at vide noget om, og boligselskabet ved det såmænd heller ikke endnu, men nu ved jeg da, hvor jeg skal rette evt. henvendelse.

Det bedste ville måske være, hvis vi havde en anden og mere præcis samt billig udbyder, men det må tiden vise.

Brugerafstemning

Indlæg fra d. 02.12.09 22:27

Det er en misforståelse når man tror at Stofa er dyr, for brugerne er jo selv med - gennem antenneforeningen - at bestemme hvad det skal koste. Den største udgift er jo til programmerne, og det er de enkelte programudbydere som sætter prisen på et program.

Brugerafstemning

Indlæg fra d. 14.12.09 08:02

Resultatet af brugerafstemningen er nu offentliggjort på www.dragørinfo.dk/anttenne - se under 'Medlemsinfo'

Tilføj indlæg til emnet
Navn

Forfatterens navn.
Max 30 tegn
Overskrift

Overskrift på indlægget.
Max 50 tegn.

Ved svar på indlægget sendes en notis til denne email. Email adressen bliver ikke vist.
Max 30 tegn.
Kode

Venligst indtast koden der ses i det skraveret felt.
Husk migHusk navn og email vha cookies.
Giv besked pr. emailNotis ved svar på indlæg.

Om dragoerinfo.dk  |  Kontakt  |  Login  |  1996-2010 © dragørinfo